۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

به مناسبت روز جوان انجام شد؛

برپایی کاروان سلامت درمدارس شبانه روزی روستاهای «درازی» و«چاوشی»

برپایی کاروان سلامت درمدارس شبانه روزی روستاهای «درازی» و«چاوشی»

بوشهر- به مناسبت روز جوان خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و کاروان سلامت در مدارس شبانه روزی روستاهای درازی و چاوشی بخش مرکزی شهرستان دشتی برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عصر یکشنبه در حاشیه این برنامه گفت: در این برنامه یک روزه ۱۰۰ بسته نوشت افزار و اقلام غذایی توزیع و آموزش کمک‌های اولیه و ایستگاه نقاشی و نمایشگاه سفره‌های سنتی و صنایع دستی برپا شد.

احسان یزدانپناه گفت: نگاه عدالت محور به تمام مناطق محروم استان بوشهر و برپایی چنین برنامه‌هایی که سبب افزایش انگیزه در آینده سازان و شناخت نسبی به وظایف ذاتی هلال احمر می‌شود امری مؤثر در جذب داوطلبان، و خیرین داوطلب از مهمترین سرمایه هلال احمر است.

فرماندار شهرستان دشتی با تقدیر و تشکر از مدیریت پست بانک استان بوشهر در انجام به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی، دیگر دستگاه‌ها را تشویق به مشارکت در این برنامه‌های عام المنفعه کرد.

سید اسماعیل جعفری رئیس هلال احمر دشتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عاملان برپایی این کاروان، از ستاد خیرین داوطلب که همواره در تمام اردوهای جهادی تسهیل گر و پشتیبان برنامه‌های جمعیت هلال احمر نقش آفرینی کرده‌اند قدردانی کرد.

کد خبر 5925010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha